اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
golrangsystem-socials-print
همایش تشریح قانون مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی 

همایش تشریح قانون مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی 

نخستین همایش «تشریح قانون مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی» دوشنبه بیست‌هفتم شهریور به همت گلرنگ‌سیستم برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی، مدیران و متخصصان حوزۀ مالی شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ، در این همایش به بحث و تبادل نظر درباره سامانه جامع مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی خواهند پرداخت. دکتر محمد محمودی مدرس قوانین مالیاتی و مدیرعامل شرکت دیان همراه فردا با مجوز رسمی آموزش از سازمان امور مالیاتی نیز در قالب پنل تخصصی علاوه بر تشریح قوانین این حوزه، به پرسش‌های حاضران در این همایش پاسخ می‌دهد. 
هدف از برگزاری این همایش، تلاش برای آشنایی با ابعاد قانونی و بهبود کیفیت خدمات سامانۀ تجمیع اطلاعات مودیان مالیاتی «تام» از طریق به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات است. سامانۀ تام با هدف آماده‌سازی، تجمیع، ارسال و مغایرت‌گیری صورت‌حساب‌های روزانۀ فروش شرکت‌ها توسط ‌گلرنگ‌سیستم، توسعه پیدا کرده است. گلرنگ‌سیستم اولین شرکت بخش خصوصی است که موفق به اتصال مستقیم به سامانۀ مالیاتی شده است. 
مدعوین می‌توانند برای شرکت در این همایش از ساعت 8 صبح تا 12:30 به سالن شماره 2 مجتمع کوروش واقع در طبقه چهارم مراجعه کنند.